Aktuelt

Nå er tiden inne for å tenke seg godt om

Nå er tiden inne for å tenke seg godt om

Denne uka er ikke uka for å kutte kostnader eller ta de største beslutningene. Begynn heller med å forstå hva som kan skje, og hvordan dette kan påvirke dere.

Frokostseminar med CoWork og Stretch Norge: Smidig endring!

Frokostseminar med CoWork og Stretch Norge: Smidig endring!

CoWork og Stretch Norge inviterer til frokostseminar med fokus på smidig endring torsdag 21.november 2019

Digitalisering angår alle!

Digitalisering angår alle!

Nye ansatte i CoWork

Nye ansatte i CoWork

Agile implementation, the new diet pill?

Agile implementation, the new diet pill?

Smidig implementering, den nye slankepillen?

Smidig implementering, den nye slankepillen?

Hvorfor samarbeider du ikke på tvers?

Hvorfor samarbeider du ikke på tvers?

Produkteiers viktigste verktøy: Empati

Produkteiers viktigste verktøy: Empati

Produkteier er det smidiges akilleshæl, del 1

Produkteier er det smidiges akilleshæl, del 1

6 nye prinsipper IT sjefen må lære seg

6 nye prinsipper IT sjefen må lære seg

6 gamle prinsipper IT sjefen må glemme

6 gamle prinsipper IT sjefen må glemme

The Golden Rule of Software Development

The Golden Rule of Software Development

Are there any rules that a decent software developer must follow?

Den gylne kodings regel

Den gylne kodings regel

Koding — er det kun for livsfjerne nerder? Spiller det noen rolle om kodere er bare menn, og trenger man egentlig forholde seg til andre mennesker når man har en datamaskin?

Hvorfor DevOps?

Hvorfor DevOps?

DevOps innebærer et nytt syn på relasjonen mellom utvikling og drift ved at de samme som skriver kode også sitter med ansvaret når koden deres ødelegger noe.

Føler du for å gjøre noe annet?

Føler du for å gjøre noe annet?

Det er rart hvor anerkjent det er å gjøre akkurat det samme, år etter år. Erfaring kaller vi det. Men er samme erfaring gjentatt over mange år egentlig god erfaring?

Å jobbe med CoWork

Å jobbe med CoWork

Vår suksess er når våre konsulenter avslutter engasjementet fordi kunden klarer reisen på egen hånd