Utdanningsforbundet organiserer over 190 000 medlemmer innen utdanning i Norge.
Utdanningsforbundet har samarbeidet godt med ulike IT-leverandører. Dette har gitt stabil drift av systemer og en fornuftig arbeidsdeling.
På et tidspunkt hadde forbundet derimot behov for et større løft for å utvikle nettsidene og underliggende tjenester, sikre god drift og velfungerende integrasjoner. Disse utgjør den digitale grunnmuren i forbundet og leverer avgjørende tjenester til brukerne.
Her kom CoWork inn i bildet.
Sammen med kunden har vi
Vi har tatt tak i kompleksiteten i disse omfattende tjenestene. Vi har etablert transparens rundt arbeidsmåte, analyse og tiltak fra første stund. Vi har gjennom god dialog tatt ned kompleksiteten til mindre og konkrete endringsløp som har ledet frem til god løsninger.
Vårt mål har vært å sikre at vi sammen tilfører problemløsningen gjensidig utfyllende kunnskap og erfaring. Slik har vi sammnen hevet kvaliteten på det digitale produktet. Over tid har vi lykkes med å skape større grad av felles eierskap til utfordringene som oppstår underveis. Samarbeidet har beveget seg i retning av tverrfaglige team bestående av oppdragsgiver og konsulenter som står sammen om utviklingen.
Antallet medlemmer har økt fordi:
Vi har vært opptatt av å styrke kundens lokale teknologi-ekspertise for å øke handlingsrommet til å frigjøre seg fra leverandørene sine:
Vi tar gjerne en uforpliktende prat - online eller fysisk, der vi kan fortelle mer om hva vi løser for våre kunder, og problemer vi adresserer. For oss er det aller mest interessant å høre på hvilke problemer du har eller kjenner deg igjen i. Kan hende vi kan hjelpe deg?
Send en epost til [email protected] eller ring Rune på +47 934 01 522