Et ønske om å gjøre informasjon om aktiviteter og arrangementer mer relevant og lettere tilgjengelig, og dermed bringe flere besøkende inn i kirkerommet, dannet grunn hypotesen for bedre markedsføring av alle ulike aktiviteter som finner sted i kirken
Den Norske Kirke ønsket om å gjøre informasjon om aktiviteter og arrangementer mer relevant og lettere tilgjengelig, og dermed bringe flere besøkende inn i kirkerommet, dannet grunn hypotesen for bedre markedsføring av alle ulike aktiviteter som finner sted i kirken
CoWork har i prosjektet støttet produktteamet og da spesielt produkteier gjennom coaching og opplæring. CoWork har jobbet med brukerorienteringen gjennom Jobs to be done, etablert strukturer for samhandling, bidratt i produktarbeidet med roadmap arbeid og produktstrategi. CoWork har også støttet prosjektet i teknisk arkitekturog samhandling med andre leverandører.
Ettersom mange av endringene som ble gjennomført gjennom prosjektet representerte ukjent og ny kompetanse for Dnk, har CoWork sammen med Kirkerådet fulgt interessenter og leverandør tett opp.
Oppgavene CoWork har vært involvert i har dekket et bredt spekter – som arkitektur, etablere sluttbrukerforståelse, etablere rollen som produktansvarlig, coache leveranseteam og produktansvarlig i smidig tilnærming, utarbeide langsiktige målsettinger, dialog med trejdepartsleverandører, m.m.CoWork har også gitt råd til ledelse om teamsammensetning og overordnet styring av produktteamet.